вівторок, 19 жовтня 2021 р.

 

Опитування вчителів. Педрада.


Поради

Чотири умови роботи, яка приносить задоволення:

Перерви на відновлення сил. Люди, які кожні півтори години роблять перерву в роботі, підвищують концентрацію уваги на 30% порівняно з тими, хто робить одну перерву на день або працює без перепочинку. Також регулярні перерви підвищують рівень креативного мислення і позитивно впливають на стан здоров'я. Співробітники, чиї керівники заохочують їх час від часу залишати робоче місце, залишаються в компанії набагато довше.

Розстановка пріоритетів. Люди, які вміють правильно розставляти пріоритети, краще концентруються на робочих завданнях і підвищують свою продуктивність. Важливі і складні завдання краще виконувати в першу чергу, а більш легкі – залишати на потім.

Відчуття власної цінності. Відчуття підтримки з боку керівника, розуміння своєї цінності як співробітника істотно підвищує задоволеність роботою та надихає працювати ще краще.

Розуміння сенсу своєї роботи. Співробітники, які вважають свою роботу значущою і бачать сенс у своїх щоденних діях, працюють в радість і залишаються в компанії надовго. Розуміння сенсу роботи часто буває більш важливим фактором, ніж зарплата.

З чого починати не варто. 

Дев'ять помилок у перші хвилини робочого дня

Дев'ять помилок у перші хвилини робочого дня:

1. Запізнення. Дослідження показують, що людина, яка лише на кілька хвилин запізнюється на роботу, здається недобросовісною в очах керівника. Оцінюючи якість роботи підлеглих, на більш високі позиції начальство ставить тих співробітників, які приходять вчасно або на 10-15 хвилин раніше.

2. Ігнорування колег. Як тільки ви заходите в офіс, обов'язково привітайтесь зі своїми колегами. Ваше мовчання може бути сприйняте як зарозумілість, неповага або небажання спілкуватися, через що може постраждати комунікація зі співробітниками.

3. Перерва на каву. Згідно з дослідженнями, оптимальний час для першого кавабрейку настає після 9:30. Рано-вранці, о 8-9 годині ранку, в організмі людини виробляється гормон стресу кортизол, який, зокрема, регулює рівень енергії. Тому, якщо ви приходите на роботу досить рано, вам не потрібно одразу ж поповнювати запас енергії. Дочекайтеся 9:30 або більш пізнього часу, коли організм дійсно буде потребувати нових сил, і зробіть собі кави.

4. Перевірка кожного листа на електронній пошті. Перевірка всіх листів, які прийшли на робочу пошту за ніч – це недоцільна витрата часу. Користуйтеся функцією сканування листів, що відокремлює дійсно важливі повідомлення від непотрібного спаму.

5. Занурення в роботу без чіткого плану дій. Не починайте працювати без розстановки пріоритетів. Запишіть у блокноті, які важливі події заплановані на сьогодні, які завдання вимагають термінового виконання. В іншому випадку ви можете бути збиті з пантелику несподіваними дзвінками або нагадуваннями про майбутню зустріч, робочий процес може стати хаотичним і вийти з-під контролю.

6. Ухиляння від складних завдань. Як правило, натхнення і продуктивність знижуються до кінця дня. Тому не варто починати роботу з легких завдань, відкладаючи більш складні на потім.

7.Багатозадачність. Оскільки вранці ми сповнені енергії, багато хто з нас може помилково припустити, що без проблем зробить десяток справ одночасно. Дослідження показують, що така мультизадачність розсіює увагу і заважає зосередитися на головному. Щоб не втратити пильність, у перші десять хвилин роботи сконцентруйтеся на одному, а не на декількох, завданні.

8. Зосередженість на негативних думках. Не дозволяйте особистим або іншим неприємностям поглинати всі ваші думки. Негативні думки заважають робочій продуктивності. Постарайтеся абстрагуватися від проблем і зосередьтеся на ділових питаннях. Таким чином ви і виконаєте свої професійні обов'язки, і морально відпочинете від переживань.

9. Ділова зустріч або збори. Вранці краще присвячувати свій час завданням, що потребують уваги і зосередженості. Це може бути перевірка важливих документів або оформлення ділових листів. Щоб не витратити свої когнітивні ресурси даремно, зустріч з колегами краще планувати на середину дня. Однак, якщо ви відчуваєте, що зібрання буде тривалим і вам знадобиться багато розумової енергії, призначайте його на ранок.





Немає коментарів:

Дописати коментар